iphone yer takibi

Koordinatları Kullanarak Konum Bulma. Bir konumu enlem ve boylam koordinatlarını kullanarak bulabilirsiniz. Bu özellik, jeokaşe arama sırasında yardımcı.

En İyi Erkek Görüşü

Öyle havalı havalı dünyayı kurtarmış gibi metin yazmakla olmuyor bu iş. Whatsapp image klasörünü yanlışlıkla boşalttık hadi geri getir ayakta alkışlarız. Aynen oyle baya havali havaki anlatmissiniz da o dediginiz klasor zaten galeride klasor olarak gosteriliyor ve o klasorun icine girip siliyoruz zaten genellikle silersek yani o kadar uzatmadan da androitler icin galerideki wp fotograflar lasorume bakin da diyebilirdin tabi bu da isimize yaramiyor.

Ben telefonumu format attim whatsapi yeniden kurdum sohbetlerim tam gelmedi sonra fark ettim bir hafta sonra wp silip geri yukledim ama eski sohbetlerim geri gelmedin icinde onmeli bir dosya vardi simdi onu erismek icin bir yol yok mu:? Disk digger adli programi indirin mavi ekranli olani ve goreceksiniz tlfnuzu aldiginiz gunden beri ne kadar foto varsa geri yukluyor ben denedim ve tum fotolarimi yukledim.

Arkadaşlar oğlumun anasinifinin WhatsApp gurubu var.

Öğretmen ordan çocukların videolarını ve resimlerini gönderiyor. Yanlışlıkla bunları sildim. Ne yaptıysam geri getiremedim.

WhatsApp Karşıdan Gelen Silinen Fotoğrafları Kurtarma

Tek kişinin gönderdiği resimler bulabiliyom ama gruptan paylasilanlari bulamıyorum. Yardım lutfen. Sorum şu ki; eğer o kişi ile aynı gün yazışmasaydım ve telefonunu geçmişte silmiş olsaydım yine numarayı yüklediğimde aynı yazılar çıkar mıydı yoksa bu o gün o kişi ile yazıştığımın ispatı mıdır?

Burcu hanım orada çıkan yazının sebebi whatsappın uçtan uca şifreleme dediği bir özellikten dolayı çıkıyor. E-posta hesabınız yayımlanmayacak. İnternet sitesi. This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

WhatsApp’tan Silinen Fotoğraf ve Video’ları Geri Getirmek

Global Better Ads Standartları Nelerdir? Web üzerinden iCloud içersinde birkaç klasör açtım. Arkadaşlar oğlumun anasinifinin WhatsApp gurubu var. Öğretmen ordan çocukların videolarını ve resimlerini gönderiyor.

“WhatsApp’da Silinen Fotoğrafları Geri Getirme” üzerine 11 yorum

Ne yaptıysam geri getiremedim. Tek kişinin gönderdiği resimler bulabiliyom ama gruptan paylasilanlari bulamıyorum.


  • iphone 7 servis takip.
  • Whatsapp’ta silinen resimler - fotoğraflar nasıl geri getirilir? - Teknoloji Haberleri.
  • mSpy nedir?!
  • ucretsiz arama kaydedici!
  • Whatsapp'ta silinen resimleri kurtarmanın yolu - Teknoloji Haberleri;
  • Account Options.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

WhatsApp'a Yeni Özellik! Silinen Fotoğraf ve Videolar Geri Getirilecek

WhatsApp Bilgisayarda Nasıl Kullanılabilir? Android İpuçları 11 ay önce 8.

go to site Ocak 1, , 4: Ocak 17, , 7: Ocak 9, , 5: Silinmiş sohbetlerinizi sizin için geri getirmemiz mümkün değildir. Sohbet geçmişinizi yedekleyip geri yüklemek için iCloud yedekleme özelliğimizi kullanabilirsiniz. Yedeklediğiniz medya ve iletiler, iCloud'dayken WhatsApp uçtan uca şifreleme ile korunmaz.